/ Allmänt / Foto / Porträtt /

Skogsfoton

Såhär blev bilderna som vi fotade ikväll, hade hoppats på kvällssol, men så tur hade vi tyvärr inte. Har en sån vacker bild i huvudet med solen som kommer genom skogen, så vi ska typ försöka igen imorgon.
 
Men jag tycker dessa bilder blev superfina!

Du förresten om du vill ha ett tips på hur man får mer besökare, gå med i bloggrupper på facebook, jag har en du kan bli medlem i om du inte redan är det :)

https://www.facebook.com/groups/525669854129031/

Svar: okej, tack så mycket för tipset :)
Frida Lejon

sv; HAHAHHAHAHAHAHHA ÅH JUST JA!
Just det när jag hade Tito ♥
Men jag har ingen bild därifrån så vi kan låtsas ;)

Svar: hahahahahha okej ;)
Frida Lejon

#3 / / Johanna:

sv; Tack så mycket, detsamma! :)
Jadå, bara bra! Själv?

Svar: sv: tack så mycket :) jo, de är bra här med! hur länge har du bloggat? :D
Frida Lejon

#4 / / angelica:

så fina bilder! :D

Hejsan, jag har nu avslutat veckans blogg, så kika in och se om du vann! Om inte så kommer en ny omgång upp på bloggen imorgon! Hoppas du haft en bra söndag! :)

Svar: sv: åh tack så mycket!! :D okej, ska checka in! :) tack!
Frida Lejon