/ Allmänt / Foto / Porträtt /

Beautiful girl in the forest

Dom här bilderna var jag nyss ute och fotade på min syster. Passade på idag när det var sol, för jag har ju den här vackra bilden i huvudet, och idag tycker jag att jag fick till den! 
 
#1 / / molly:

sv: ja allt är bra. sj? :)

Svar: sv: härligt! jo allt är bra här med! hur länge har du bloggat? :)
Frida Lejon

#2 / / Anna Röd - Nörd & Filmskapare:

Ååh jättefina bilder :D!!

sv: Tack fina du!
Allt är super här, sj då?

Svar: sv: tack så jättemycket! :Djo bra här med tack :) hur länge har du bloggat då?
Frida Lejon

#3 / / Johanna ♥:

Åh så fina bilder :)

sv: Tack sötis :D Bara bra, själv?

Svar: sv: åh tack så mycket! :)vad härligt! jo allt är bra här med!
längtar du nåt till sommaren då? :)
Frida Lejon

#4 / / Sofie:

fina bilder!

Svar: sv: tack så mycket :)
Frida Lejon