/ Allmänt /

Lekte i gräset ;)


Nu har jag kommit hem från Linnea, for till henne efter fotbollsträningen. Den jag ville skulle vara där vae inte där.. ;( haha! <3

På fotbollsträningen hade jag med min Linnea. Vi satt på "slänten" och lekte i gräset, gjorde gångar och så och lekte att maskrosor var lite olika personer ;) haha! Sen kom en liten tjej och satte sig på "köket" vi hade gjort upp, det blev mooos. Ni kanske inte fattar så mycket om "köket" och de.. Men sprolla ;) Och den där tjejen typ levde sig in i det vi lekte, haha! xD

Sen efter fotbollsträningen cyklade jag till Linnea. Där kollade vi lite på datan och sen for jag hem.

Nu ska jag typ vara lite på datan och sen måste jag duscha.

Och förresten, idag läste jag upp mitt föredrag! Så skööönt att slippa tänka på det där nu! :)

Puss! <3