/ Allmänt /

Stan idag

Har varit på stan idag med mamma,syrran och Lovisa. Vi började med att käka på Mc Donalds, vilket inte är nåt favoritställe enligt mig, men kycklingburgaren är väl helt ok! Sen for vi in till centrum och gick runt på stan. Mamma hade bokat in en klipptid och då gick jag, Lovisa och Sofia runt lite på stan själva. Det enda jag köpte var en rosa sprayflaska till håret som jag ska använda nångång till att göra dipdey (stavning). Sen provade jag även en tröja som var väldigt fin, men den passade inge bra. 
Sen på H&M hittade jag värsta snygga/coola/häftiga kjolen som jag tänkte tvinga på Sofia att ha nån gång när vi ska ha photoshoot, men jag köpte den ej. Tänker däremot köpa något sådant till henne sen när hon fyller år.
 
Sen resten av dagen har jag bara suttit framför datan typ, inge mer intressant än så ;)