/ Allmänt /

Med Sabina :) <3

I helgen har jag varit med Sabina :) Det var så kul att träffa henne igen! <3 Var så längesen ;) Vi såg på Robinson-finalen och det blev Hans som vann. (Fel vinnare tycker jag..) Jag tyckte att Jimmy skulle vinna för han har ju inte blivit utröstad av någon som Hans har blivit. Men jajja, det går ju inte att ändra på.

Jag och Sabina fotade väldigt mycket bilder för hon hade med sig sin kamera och då ville jag också fota. Här är lite bilder från igårkväll :) <3


Frida the Lion, Grrr! ;)

Sabina skulle hela tiden förstöra bilden ;) <3

Jag och Sabina <3

Älskar bilden! <3

Lite sms på kvällen :)<33

Nästa dag. (Idag, söndag 31 januari)

Här kommer lite bilder från idag :)


Jag :)  (Glöm den stirriga minen!)

Det är inte varje dag man ser sig själv på tv ;)

Jag och Sabina på tv :)
 
Mitt öga på tv :) <3

Jajja, det var biler från idag :)

pusshejs <33

#1 / / Hemlig Beundrare <3:

söta tjejor ;P <3 särskilt hon med mörktbrunt hår ;D

#2 / / Hemliga tjejen :P:

Tycker hon med långt hår var snygg <3

#3 / / Hemlig Beundrare <3:

Båda ;p