/

Begravning och max-flopp

Har varit uppe i Tornedalen idag för farfars begraving. Var där i ca 3 timmar och sen åkte vi hemmåt. Stannade på Storheden för köp av godis och middag. Vi körde Max drive-in och de var en stor besvikelse. Pappa frågade killen i kassan 2 gånger om de var allt i påsen, eftersom de såg så lite ut. Killen svarade ja och jag bad ändå mamma kolla om de stämde men hon kunde inte och sa att jag skulle lita på dom. Sen när vi kom hem så fanns inte en enda pommes i påsen, seriöst!!! Fan va dåligt, snacka om att de förstörde kvällen. Pappa ringde och klagade och slutade med att vi ska få något hemskickat. Så min middag bestod av 9 nuggets, TUR att jag tog 9 iställer för 6, som om de var menat att de skulle hända eller nåt.

Resten av kvällen (som nu är förstörd) så ska jag kolla tv och chilla med min godispåse.