/ Foto /

Photoshoot med syster

#1 / / nomi:

vad bra ni är på att posa! älskar designen by the way :D

#2 / / behiye:

riktigt snygga klackar!
Vad tycker du om stentvättade jeanstights? http://behiye.blogg.se/benny/2012/august/mina-gamla-stentvattade-jeanstights.html#comment

#3 / / Michelle W - :

Fina bilder

Hejsan! Tänkte bara säga att din blogg är sjukt fin!
Kika gärna in på min också, kram ♥

#5 / / NoMi:

söt hund du har :D kan du inte berätta lite om den? jag har hört att beagles är en svår ras..

#6 / / malin:

fin blogg och fina bilder!

#7 / / Eve:

Fina bilder!

Har en blogg tillsammans med en av mina bästa vänner besök den gärna och lämna även en kommentar om du vill :D

#8 / / Ebba:

Hej fin blogg du har och haft en bra dag? :)

#9 / / karin:

Fina bilder (:

#10 / / Anonym:

Hej! Jättefina bilder ^^ och självklart så har du en jättefin blogg :)Ha det bra ^^
Kram Katte <3



ps. Om du vill så kan du kika in på min blogg och slänga in en kommentar ^^ :)

#11 / / Katinka:

Oj...hehe glömde skriva in min blogg adress... http://katinkasgoodlife.blogg.se/ ;)

#12 / / Mathilda - PHOTOGRAPHS:

Härlig blogg"
Har du kanske lust med ett bloglovinbyte? :)

#13 / / Filippa:

Hey, verkligen sjukt grym blogg!
Kolla gärna min :)
Ha det bäst bruden, kram! <3

#14 / / Din Kim :

Attans vilka fina bilder du tar <3