/ Allmänt /

I wish nothing but the best for you



Idag vaknade vi vid 9 och slog på tvn. Vi kom ihåg att Justin skulle vara på nyhetsmorgon, men de visade sig att det var kl 10.15. Så vi slog på skräckfilmen från igår och kollade på de vi missade genom att vi inte vågade kolla, inte alls lika läskigt. Sen bytte vi tillbaka till nyhetsmorgon och dog lite smått då Justin satt där och var snygg som satan. Sen såg vi lite smått från andra filmer och sen var de dags att dra. Tog bussen hem 13.15.
Awesome helg med Heddis ♥
#1 / / Annika:

SV: fick en bok "War Horse" :)

#2 / / Annika:

SV: njaa, inte direkt. Men, ibland så läser jag :)

#3 / / Annika:

SV: fotografera, rida och pyssla om mina djur :)

#4 / / Annika:

SV: nej, har ingen egen häst :(

#5 / / Annika:

SV: självklart :D

#6 / / Annika:

SV: två kaniner och en katt :)

#7 / / Catarina Jonsson - Foto och Bloggdesign:

Sv: Tack! Ja, allt är bra. Sj?

#8 / / Sofia:

sv: Visst är han! Allt är ganska bra, hur är det själv? :)

#9 / / madde:

Sv; Åh, vad kul! :)

Tack!

#10 / / felicia - fotokobran:

sv; åh, tack så jättemycket, vad glad jag blir! :D

ja, fotografering är definitivt ett intresse! :D

#11 / / Nun:

Det var jätte gott! Jo allt är bara bra.. själv då? :)

#12 / / cecilia:

åh tack detsamma! Jo allt är bara bra med mig, själv då? :)

#13 / / Sofia:

sv: Mina valborgsplaner ställdes in idag, så än så länge har jag ingen aning :/ vad ska du själv göra? :)

#14 / / Anna T:

Fin du va i lockar :D!



Har du iphone 4/42?

Jag tävlar ut 2 jättesöta skal till iphone i min blogg.

Reglerna är enkla! http://annatjernstroms.blogg.se/2012/april/tavling-2-rosa-iphoneskal.html#comment

#15 / / olivia:

sv: tack detsamma! :) ja det är kanon med mig, själv då? :)

#16 / / linn och silvia:

Hej bruden! :)

Nu är Dagens blogg vinnaren utsedd och en ny omgång statat! Va med i den nya och kolla vem de var som tog hem segern ikväll.

http://linnochsilvia.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-vinnare-4.html#comment är länken! :)

Ha en bra dag, kram! ♥

#17 / / madde:

Sv; Det händer väl att jag hamnar där i bland :) Själv?

#18 / / tessan:

Sv: Tack så jätte mycket! Ja flashmobs är häftiga, men dom jag la upp på min blogg var några jag var med i nu i helgen och dansade i :)

#19 / / Elsa:

sv: Tack! kröka med kompisar, vad händer själv?

#20 / / tessan:

Sv: Jaha okey, du får kika på dom så fort ditt internet bättrar på sig då! ;)

Flashmoben vi gjorde var street/disco och vi skulle spela in en reklamfilm för Sundsvallsflyg!

#21 / / Elsa:

sv: haha umgås :) låter fint!

#22 / / tessan:

Sv: Jaa guud, bland det roligaste jag gjort inom dansen! ;)