/ Allmänt /

Kungsträdgården



Ett ställe jag verkligen vill till just nu är Kungsträdgården. Ser ni hur vackert de är? Det ser ju ut som ett sagoland. Vill dit och fota nu. Ta mig dit nu, snälla..

Bilder tagna från weheartit och google.
#1 / / Catarina Jonsson - Foto och Bloggdesign:

Sv: Vad bra! :) Idag ska jag ta det lugnt men se på majbrasa ska jag! :P Du då?

Tack!

/Catarina

#2 / / EMELIE // foto&vardag:

Sv: Åh tusen tack! Kan inte annat än säga detsamma!

Ja här är allt bra, har dock varit lite sjuk, men börjar att bli bättre nu! Hur är det själv? :)

#3 / / madde:

Sv; + mer kommentarer ;)

Händer inte så mycket, kom nyss hem från Lidköping och ska snart gå och fira en av mina halvbröder :) Själv då?

#4 / / Frida:

sv: haha tack dsm! ;) Umgås med familj & vänner sjd?:)

#5 / / Karro:

Sv: detsamma!

jodå, allt är toppen, sj? :D

#6 / / olivia:

sv: Ja det blir nog awesome! Okej, det låter härligt :)



jag var i kungsträdgården igår faktiskt, glömde helt bort att ta bilder men det var verkligen otroligt fint där!

#7 / / tessan:

Åhåå gud så fint, ska till Stockholm nu till helgen, så då måste jag gå dit och kolla! :)



Sv: Ja get gör jag, har dansat sen jag lärde mig gå kan jag ju säga ;)

#8 / / Malin:

sv: tack så mycket, glad jag blir! Detsamma förresten! Så vad sak du göra idag? :)

#9 / / Karro:

Sv: jag ska vara med mina vänner ikväll, sj då? :D

#10 / / Ida:

sv: Tack så mycket! Jag har en Nikon D3100 och använder mest ett Nikkor 55-200 mm VR objektiv =)

#11 / / Karro:

#12 / / Karro:

Sv: okej, vad kul! :D

ja, jag älskar att fota, hehe! :)

#13 / / Malin:

sv:roligt! :) Jag ska gå över till en vän och grilla och där kommer det flera kompisar, sen ska vi gå ner till brasan en liten stund :)

#14 / / EMELIE // foto&vardag:

Sv: Haha åh jaha! ;)

Har varit ute hos en bekant på landet ikväll haha! Vad har hänt hos dig då? :)

#15 / / Karro:

Sv: jag har en Panasonic lumix dmc-fs10, fast jag har planer på att köpa en systemkamera snart, hehe! vad har du själv för kamera? :D

#16 / / madde:

Sv; Åh, det låter superkul ju :) Vad har du för kamera?

Tack, detsamma :D

#17 / / linn och silvia:

Hahaha, men lilla vän, man fick bara kommentera en gång!

#18 / / Karro:

Sv: okej, ska nog skaffa en systemkamera så fort jag har sparat ihop lite pengar, haha! :D

#19 / / Elinor:

Sv: Ja om du har möjlighet borde du åka dit! Kungsträdgården är otroligt fint just nu, men det blommar inte så länge så du får skynda i såfall ;) O ja, det är i Stockholm :)

#20 / / Elinor:

Sv: Näää tyvärr inte :( På sommaren är körsbärsträden gröna med röda körsbär :)

#21 / / Malin:

sv: haha ja, älskar dom! nejj, började gilla dom nyss. Inte vågat ta reda på så mkt om dom förut och så för jag visste jag skulle bli helt galen i dom ;) gillar du dom? :D

#22 / / madde:

Sv; Samma kamera och älskar den :D

#23 / / Malin:

sv: jaaa han är också söt! Men min favorit är Louis, som du kanske sett på bilderna :p Är en belieber jag med :)

#24 / / ida:

sv; tack :) jo jag älskar att fotografera!

#25 / / madde:

Sv; 18 - 105mm tror jag :) dudå?

#26 / / Kitiwara & Ying:

Hej på dig, hoppas du hade en jättebra Valborg igår!



Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg http://twoasiians.blogg.se/2012/april/vinnarna-ny-omgang-3.html :D



Kram

#27 / / Ida:

Nej det är inget macro =) Vanligt objektiv bara

#28 / / olivia:

sv: ja jag tror också att det skulle bli grymt fina porträttbilder där! är lite sur på mig själv för att jag glömde ta bilder.. :( Jag vet faktiskt inte om det är likadant på sommaren, tror bara jag varit där på våren men då är det i alla fall sjuuukt fint där så jag tycker verkligen du ska åka dit någon gång!

#29 / / Elinor:

Sv: Ja verkligen! Men du får väl åka hit tidigare nästa år och fota ;)

#30 / / karen:

förlåt för sent svar..

Jag gjorde inte så mycket på valborg.

Allt bra idag? :)

#31 / / linn och silvia:

men vi tar ändå bara din kommentar en gång så de blir rättvist efterrsom vi inte sagt till de adra att kommentera så många gånger man vill..

#32 / / emma:

Gud vilka fina bilder!

Hoppas du haft en fin dag också!

Kolla gärna på min blogg, och... se om du gillar den, heh :)