/ Allmänt /

Goodnight my lovely readers ♥


Ska gå och lägga mig nu. Hoppas på att få vakna till sol imorgon, skulle bli perfekt början på Valborg. Skönt att man är ledig från skolan imorgon, vissa är ju inte det. Puss godnatt♥
#1 / / olivia:

sv: härligt! Jag ska iväg och grilla med lite folk, du då? :)

#2 / / amanda:

Fin bild:O)

#3 / / madde:

Sv; Jag älskar det ;)

#4 / / josefine:

Snygg blogg!

#5 / / josefine:

svar: Ja allt är bara bra med mig, dig då? :)

#6 / / karengainza:

tack! ja, det är bara bra här! själv då? :)

#7 / / josefine:

svar: Ska mysa tillsammans med mina vänner och ha en egen majkasa! Durå? :)

#8 / / Hanna:

Svar: Eller hur, Lyktstolpsgnomer måste också ha nånstans att bo! Allt är superbra härborta! :D



Kram :)

#9 / / Malin:

sv: neej har inte det :( Har han typ bara varit och tunerat i amerika sen jag börjat gilla han och då har det varit för dyrt att åka och kolla :/ Men biljetterna tills hans nya turne släpps snart så då ska jag och en kompis fort beställa biljetter! :D har du det? :D