/ Allmänt /

STOR spindel


Hade nyss denna grej på väggen, bara typ en halvmeter ifrån mig!

Jag sitter vid datan och sen kollar på väggen bakom, 1 sekund senare.. GAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Jag och syrran skriiiker! *sofia går ut, kommer tillbaka lite senare med Elin*
Sofia kollar lite närmare och sen blåser på den, och gissa.. WOPS! *trillar ner* Jag, Sofia och Elin ba skriker och går ut ut mitt rum!
Jag ropar på mamma och hon kommer för att hjälpa mig. *hon börjar plocka bort grejer från skrivbordet för att hitta den* jag står helt hysterisk där med min mobil och lyser. Sen drar hon ut min "byrå" (eller va de kallas, den har iallafall lådor och är under skrivbordet), och där på väggen, under skrivbordet så ser vi den. Jag typ börjar skrika och stampa, och får sen tårar i ögonen, mamma säger åt mig att hämta en flugsmälla. På vägen till köket kommer tårarna och jag känner mig rädd.. Sen dödade mamma den med ett slag.

Asså fyfan, så stor och läskig! Skönt att den är död, nu vågar jag iallafall sitta i mitt rum..