/ Allmänt /

Prao, moppekörning :)

Började dagen med att gå till dagis 07.55. När jag kom dit så visade en fröken mig runt lite och sen satte jag mig i nån soffa. Jag var ju lite osocial där i början, visste ju inte vad jag skulle göra.. Men sen då vi gick ut och lekte så var jag med lill-Julia och sen började alla andra barn typ klänga ;) Haha, dom bakade massa "goda" sandtårtor till mig, men sen då jag "tagit en tugga" så sa dom att de var en bajstårta, typ varje gång sa dom de. Haha.

Sen vid 11 gick jag hem och sen tog cykeln till E4:an, där jag tog bussen in till stan. Där åt jag en kyckling-curry macka på Dagobert och sen gick jag runt lite på stan. Jag bytte ut min döskalle-ring mot en ny, för den andra gick sönder.
Sen då klockan var 12.50 började jag gå mot Ninas Trafikskola, hade en körlektion där klockan 13. Jag fick ta på mig massa kläder, ett par skor och sen vantar. I hjälmen fanns de en mikrofon så jag kunde snacka med läraren. Vi körde i stan, trafikljus, rondeller och nå andra vägar. De gick typ bra! Imorgon ska vi köra lite mer i rondeller och trafikljus.