/ Allmänt /

Busig liten Frida x)

Jaa, idag har jag och Sabina ju sett på videofilmer från när jag var liten. När det här klippet visades upp så skrattade jag!! Hahah :) Jag filmade och fotade med min kamera. Jag skulle gärna laggt upp ett av dom videoklippen på bloggen, men då måste jag lägga ut dom på youtube också.. Och jag vet inte om jag vill det... men här är vissa bilder iallafall :)


Haha! x) Vilket hår!!

Jag och Sofia


Lite närgången? xD


Asså ja... Hoppas alla mina vänner fortfarande gillar mig även fast jag såg ut såhär när jag var 7 år. Hahahah, men jag ser ju inte sådär galen ut nu xD Eller? :O haha <3

#1 / / corinne:

naaw vad sööt <3

#2 / / Någon som läste det här:

Du var INTE fin i håret! :) <3

#3 / / Sabinaa:

NU KASTAR JAG EN SNORKRÅKA PÅ DIG!! ;D<3

#4 / / Crollan:

En busig liten jävel! :) <3 Hahaha

#5 / / Lisaaaa:

aww<33 vad söööt<3