/ Allmänt /

Helgen med Corinne <3

Just nu så har jag inte så mycket att göra. Så jag tänkte berätta var jag och Corinne har gjort igår och idag :)

Igårkväll när jag kom till Corinne så hann vi bara vara där ca 15 minuter kanske, för då kom vi på att vi skulle göra min header och då ville jag föra över bilderna som jag har i min kamera till hennes dator. Så vi kunde använda dom bilderna till min header.

Då kom vi på att vi kunde fara hem till mig och hämta sladdden till kameran så vi kunde föra över bilderna. Vi tog två sparkar och for hem till mig. Men efter halva vägen så lämnade vi Corinnes spark vid vägen.. Eller diket kan man säga. Den var så himla trög att sparka med så vi lämnade den och tog min istället. Haha!
Sen på vägen hem till henne så lämnade vi min spark hemma hos mig och gick dit där vi hade lämnat hennes.
Jag var tvungen att skjutsa henne nästan hela vägen hem. Eller iallafall från där vi lämnade sparken.
Medans jag skjutsade henne så såg vi en liten filmsnutt från 2012 i hennes mobil. Det tog typ en halvtimme att fara från mig till henne xD

När vi var framme hemma hos henne så var vi ute och fotade bilder :) Här är lite bilder från igårkväll :)


Snöööööö! :D

Lite snöig ;)

Corinne som alltid ska hoppa på bild ;)

Corinne som var TVUNGEN att åka längdskidor mitt i allt xD

Haha, snyggt ;) xD

Lejonet Frida ;)

Glitter på ögat ;)

Lejonet Frida igen ;) <3 Haha

Rolig kväll med Corinne :) Vi gick och la oss vid 02.50 xD hahah
Vi sov till 11.30
Vi åt frukost 13.30
Vi åt lunch 14.30

Pusshejs <3