/ Allmänt /

Älskar dagen! <3

Igår på träningen så hoppade vi axel.. Jag sög! Så jag bad Sara visa sitt sätt hon hoppade på, och då testade jag de sen. Och det gick bra, jag var nästan helt runt. Sen så bad jag Julia.H kolla när jag hoppade för att visa hur nära det var att jag klarade den.

Och sen.. Gissa vad som hände! JAG KLARADE MIN FÖRSTA AXEL!  FATTA GLAD JAG ÄR!! :D <33 Tillochmed Erika (tränaren) sa att den var runt! :) Jag landade också på ett ben :D Hihi :)
Så nu kommer jag bli rik! Kommer få 1000 kr av mamma! :) heheh! Och så kommer jag få godis av tränarna. Ni förstår, Axel är ett väldigt speciellt hopp.

För er som inte vet vad en axel är inom konståkningen så är det ett hopp som är 1 o ett halvt i luften. Väldigt svårt att klara den ;)  Jag tror jag klarade den 3 gånger igår eller så var de 2 ;)

Sen på kvällen så var de disco i Antnäs :) <3
Jag for dit med Kim och Linnea. När vi kom dit så var typ jättemycket folk dära. Och lokalen var typ superliten xD Hahah, men den var typ de!
Discot var roligt, dansa och såå ;) Men det var inte så bra musik.. Dom spelade samma låt flera gånger.
Och sp hade dom inte så mycket tryckare.. Men när det väl var de så gick jag och frågade min sötnos <3 Och då så dansade vi :) <33 Myyysiiiigt <33 hihi ;) Älskar dej! Puss <3

Jag, Kim och Linnea hade på oss lysarmband, ett blått och ett grönt. Vi var dom enda som hade sånt. Så det var nog ganska lätt att hitta oss där i mörkret ;) haha



Pusshejs ! <33

#1 / / Emelie♥:

Grattis :D <33