/ Allmänt /

Pumpa


Hallojsan! :)

Jag sovde hos Linnea inatt, det var roligt! :)   vi såg på Scary movie 4   :S   men den var typ inge läskig.. den var mest rolig xD haha
Imorse klev jag och Linnea upp väldigt tidigt för hon skulle på Ikea med sin mormor och morfar. Vi klev upp 08.15 typ. Men egentligen hade hon ställt alarm på 07.30. Men vi orkade inte kliva upp då xD  Dom for vid kl 9.
Vi såg lite mer på Scary movie innan dom hämtade upp henne.

Sen när jag kom hem så såg jag på tv :) såg på "Det okända" och det var typ läskigt :O haha, andar är läskiga!! :S
Sen när det var reklam så frågade mamma om jag ville gräva ur pumpan vi hade hemma, och det ville jag så jag började gräva upp innhållet ;P haha, låter typ äckligt men det var roligt!  haha xD
Pumpan blev så snygg ! :D


pusshejs <3




Bild på mig med pumpa-innehållet :P